Touro acolle o domingo, 15 de decembro, a VII Carrera Pedestre Popular Concello de Touro

Fonte Díaz. 13 de decembro de 2019. Fonte Díaz, capital do Concello de Touro, acolle o próximo domingo, 15 de decembro, a VII Carreira Pedestre Popular Concello de Touro 2019. A carreira, que a súa saída está prevista para as 10.30 horas diante da sede do Concello, está aberta a todos os afeccionados a este deporte. A proba terá unha distancia de dez kilómetros e discurrirá por diferentes puntos do Concello de Touro, entre os que está o núcleo urbano de Fonte Díaz. A distancia da proba adaptarse ás categorías inferiores. A organización, que ofrecerá unha camiseta a todos os participantes, entregará trofeos para os tres primeiros clasificados de cada categoría. Tamén terán premio os tres primeiros corredores locais da categoría absoluta e o primeiro clube masculino e feminino na clasificación final. A entrega de premios está prevista para as 13.30 horas frente á sede del Concello de Touro, en Fonte Díaz. A categorías da proba abarcan dende os máis xóvenes ata os máis veteranos. Na organización da carreira, ademáis do Concello de Touro, participan Federación Galega de Atletismo, a Deputación da Coruña e a imprenta Ayude de Arzúa.